PARALLELSESSIE TIJDBLOK 1 (13.30 - 14.10 uur)


13.30 - 14.10
blok 1


Avťro Achmea
'Als financieel advies tot leven komt.'
Spreker: Ivo Valkenburg, directeur Adviesklimaat

88 seconden, zo kort duurt het gemiddeld in de oude wereld voordat de adviseur het gesprek van de klant overneemt om vervolgens de klant te overladen met kennis en productoplossingen. De adviseur is 74 % van de tijd met de klant aan het woord. In de nieuwe wereld wordt alles omgedraaid. De klant heeft de regie. De adviseur luistert, inspireert en levert een onvergetelijke bijdrage in plaats van een vergankelijk product. Welkom in de nieuwe wereld van advies waarin bezieling en kwaliteit hand in hand gaan. Nieuwsgierig naar deze nieuwe wereld? Schrijf je dan nu in voor deze inspirerende workshop van Avťro Achmea.


13.30 - 14.10
blok 1

Klaverblad
'Uw doelgroep vinden, winnen en binden'
Spreker: Gerard Ziedses des Plantes, Sectorhoofd Samenwerking intermediair

Een held is een "moedige figuur die grootse daden verricht" (Wikipedia) of "iemand die, ondanks zijn angst, ingrijpt in gevaarlijke situaties" (Van Dale). Pas dat maar eens toe op de financiŽle dienstverlening..... Toch is het zo gek nog niet. Als u de held van uw doelgroep wilt worden moet u er zijn als de klant u nodig heeft. Hoe weet u wanneer dat is en bent u daar waar de klant is? Steeds meer klanten verwachten dat wel van u. De klant loopt niet meer vanzelfsprekend bij u binnen, maar oriŽnteert zich via verschillende kanalen en media. Daar verwacht hij u tegen te komen met een aanbod dat passend en transparant is. Klaverblad Verzekeringen doet hier op verschillende manieren zelf ook ervaring mee op en ontwikkelt werkwijzen en instrumenten om meer klanten te vinden, te winnen en te binden. We willen dit graag met u delen en bespreken hoe u kunt inspelen op de snel veranderende marktomstandigheden. Want een held voert geen achterhoedegevecht, maar toont moed en doet wat nodig is.


13.30 - 14.10
blok 1

Allianz
'Ken uw (toekomstige) klant'
Spreker: Marc Foppen, Sanjai Bissumbhar

Kansen benutten met ondernemersinformatie

Het is van belang dat uw klanten uw toegevoegde waarde herkennen en waarderen, op deze manier bent u de "held van de doelgroep".

Met de juiste en meest actuele informatie over uw (potentiŽle) klanten en hun markt kunt u zich onderscheiden ten opzichte van uw concurrenten. Door deze informatie op de juiste wijze in te zetten, kunt u duurzame klantrelaties opbouwen en uw positie als "held" benadrukken.

In deze sessie delen we met u welke informatie u hiervoor nodig heeft, waar u deze informatie kunt verkrijgen en welke middelen u kunnen helpen bij de uitwerking naar concrete (marketing)acties.

Deze parallelsessie wordt gegeven door de heren M. Foppen, kantoordirecteur Allianz Nederland Schadeverzekering en de heer S. Bissumbhar, hoofd Ondernemersinformatie Kamer van Koophandel Nederland.


13.30 - 14.10
blok 1

ONVZ
Held in zorg, ja maar..
spreker: Frits Oukes, oprichter Co-creation Lab

Alle Nederlanders moeten zich verplicht verzekeren voor zorgkosten. Verkoop je zorgverzekeringen, dan heb je dus een enorme doelgroep te pakken. Hoe word je als verzekeringsadviseur nou de held in dit grote zorgverzekeringsland?
Bij al uw ideeŽn komt wellicht meteen een 'ja maar' naar boven.
Te duur, te intensief, te weinig provisie, te hoge kosten, te algemeen.

Met 'ja, maar' gaan een hoop ideeŽn verloren. In deze parallelsessie helpt ONVZ u de juiste argumenten te vinden om wťl de held te worden in zorg. Met behulp van innovatiebureau Co-creation Lab zult u in deze sessie bepaald niet stil zitten. Achterover leunen is gťťn optie. Niet als u de held in zorgverzekeringen wilt worden! U wordt uitgedaagd om met lef en creativiteit deze heldenrol in te vullen.
Samen met Co-creation Lab biedt ONVZ een interactieve sessie die alle 'ja maars' over advisering in zorgverzekeringen helpt wegwerken! De sessie wordt geleid door Frits Oukes, inspirerend ondernemer, facilitator en oprichter van het Co-creation Lab.
Schrijf u dus snel in voor deze boeiende workshop.